Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Codzienny zakup prasy w moim przypadku wpisał się już w stały rytm dnia. Jeśli tylko mogę to kupuję prasę w Empiku. Właśnie w tej sieci jest przegląd prasy tej codziennej, specjalistycznej a także tygodników, czy miesięczników w bardzo dużym wyborze. Z pewnością jeśli chodzi o wybór tytułów Empik nie ma sobie równych. Salon Empiku zajmuje dużą powierzchnię na poziomie -1, wygodnie można przeglądać i wybierać prasę. Sklep czysty, dobrze oświetlony. Po wejściu przy bramkach dostępne aktualne wydanie gazetki Empiku, równo poukładane na stojakach. Witryny sklepu czyste, plakaty o promocjach i nowościach książkowych zachęcają, by wejść. Po wejściu zauważyłam, że od niedawna zmieniło się tzw. ułożenie sklepu, kasy są przy ścianie, a nie tak jak dawniej przy wejściu. Prasa, która była związana z hobby, podróżami była od wejścia na wprost i zajmowała znaczną powierzchnię regałów przy ścianach niemal na pół długości teraz jest gdzie indziej, no właśnie nie do końca udaje się odnaleźć obecną lokalizację. Obecnie prasa przeniesiona na tzw. środkową część sklepu tytuły powciskane na siebie, prasa zajmuje mniejszą powierzchnię niż przed nowym ustawieniem. Znikło stoisko z prasą codzienną /dzienniki, tytuły prawne/ egzemplarze dostępne są przy kasie, wystawione za sprzedającym. Niestety nowy układ jeśli chodzi o asortyment czasopism, prasy nie robi dobrego wrażenia - ciężko coś odnaleźć, ale rozumiem potrzebę zwiększenia ekspozycji gier komputerowych , kosztem tego działu. Takie są prawa rynku. Obsługa przy kasach. Tutaj nie pochwalę, jest gorzej, a wręcz źle. Chodzi tylko i wyłącznie o dostępność kas /dwie czynne/, bardzo powolna obsługa. Panowie z kas wymieniają miedzy uwagi o dostępności danego towaru na prośbę klienta sprawdzają i raptem dwie kasy wyłączone są z obsługi. Wystarczy, że przede mną klient zaczął pytać o dostępność jakiegoś towaru i kasa wstrzymana a kolejka rośnie. Powinno być osobne stoisko związane z zapytaniami, sprawdzaniem dostępności towarów, albo jeden pracownik odpowiedzialny za obsługę tego konkretnego klienta. Trafiam po dobrych 10 minutach czekania wreszcie do kasy. Obsługa miła, pyta o kartę programu payback, transakcja sprawna, reszta i paragon wydany sprawnie. Nowa aranżacja wnętrza sklepu nie zrobiła na mnie wrażenia, wręcz przeciwnie,bardzo utrudniła funkcjonalność zakupu. Na kilku regałach odnaleźć to, co wcześniej było na kilkunastu jest sztuką /obecnie mniejsza powierzchnia/, niewygodne ułożenie zwłaszcza prasy na tzw. bokach regałów pomiędzy stolikami z promocją książek i przejściem dla klientów sklepu.