Opinia użytkownika: Monika_2124
Dotycząca firmy: Stokrotka
Treść opinii: Wybrałam się wczoraj na zakupy do supermarketu Stokrotka. Moja wizyta rozpoczęła się o godzinie 20-tej, czyli godzinę przed zamknięciem sklepu. Już na samym początku dostrzegłam iż przed wejściem do sklepu znajduje się dużo dostępnych koszyków oraz wózków dla klientów, do użytku których nie są potrzebne monety, co jest bardzo wygodne. Pierwszy dział, do którego się udałam to dział warzywny. Panował tam porządek i ład, wszystkie warzywa i owoce były świeże i wyglądały estetycznie. Następnie udałam się do stoiska mięsnego gdzie zostałam bardzo szybko i miło obsłużona. Ekspedientki pracujące w tym dziale traktowały każdego obsługiwanego klienta bardzo profesjonalnie i chętnie poświęcały swój czas. Dodatkowo, na zakończenie obsługi dziękowały i zapraszały do ponownej wizyty. Po zakupach na stoisku mięsnym podeszłam jeszcze do działu z nabiałem, a następnie do kasy. Tam również spotkałam się z miłą obsługą. Kasjerka przywitała się, zapytała czy podać reklamówkę na zakupy a następnie szybko i sprawnie skasowała cały zakupiony towar. Na koniec także podziękowała i zaprosiła ponownie. Wizytę oceniam bardzo pozytywnie. W tym supermarkecie wszyscy klienci traktowani są indywidualnie i z dużą uwagą. Każdy z pracowników utrzymuje z klientem kontakt wzrokowy, uśmiecha się i zachęca do ponownej wizyty. Ponadto jeśli tylko przy jednej kasie pojawia się więcej niż trzy osoby wzywany jest pracownik do drugiej kasy. Przed sklepem oraz na sali sprzedaży panuje porządek i czystość, a asortyment jest bardzo duży. Pracownicy noszą bardzo estetyczne i ładnie wyglądające stroje firmowe. Na stoisku mięsnym dodatkowo zakładają białe czapeczki. To czego mi brakuje w kwestii obsługi klienta w Stokrotce to obecność dodatkowego pracownika na sali sprzedaży, który mógłby udzielić pomocy podczas szukania danego towaru. Poza tym wszystko zorganizowane jest na wysokim poziomie.