Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Sephora
Treść opinii: Kupowałam kosmetyki na prezent, ale pospieszyłam się z decyzja i źle wybrałam, więc chciałam zwrócić zakup. Przyszłam więc w tym celu do perfumerii w Pasażu Grunwaldzkim. Gdy weszłam, w sklepie przebywała tylko 1 klientka obsługiwana przez pracownicę oraz ochroniarz. Podeszłam w okolicę kasy, a pracownica zauważyła mnie i przywitała miło oraz powiedziała, że za chwilę do mnie wróci. Konsultantka była zajęta obsługa klientki, a ja w tym czasie rozejrzałam się wśród kosmetyków. Po chwili z zaplecza przyszła druga konsultantka i zajęła się obsługą mojej sprawy. Pracownica spytała o powód zwrotu i bez problemu wykonała transakcję. Największy kłopot sprawiło pracownicy znalezienie gotówki - pani pozbierała ją z dwóch kas i z uśmiechem wytłumaczyła, że jest niedługo po otwarciu sklepu i jeszcze w kasie nie ma zbyt wielu pieniędzy (chodziło o ok. 300zł). Na koniec pracownica zachęciła mnie do rozejrzenia się po perfumerii i skorzystania z promocji, a potem miło pożegnała z uśmiechem.