Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Przy wejściu do marketu koszyki i wózki zakupowe czyste i dostępne. Panie siedzące w punkcie obsługi na gdy nawiązały ze mną kontakt wzrokowy pierwsze powiedziały "Dzień dobry". W sklepie panuje porządek, nawet na "stoiskach" gdzie prezentowane są płytki ceramiczne oraz umywalki nie ma kurzu. Zauważyłem że po mniej więcej 30 sekundach przyglądania się jednemu produktowi- w moim przypadku najpierw była to kabina prysznicowa później doniczki na dziale Ogród, podchodzi pracownik danego działu i oferuję swoją pomoc. Za równo w pierwszym jak i drugim przypadku pracownicy pierwsi się przywitali mówiąc "Dzień dobry". Niestety nie podobało mi się to że na dziale Ogród kwiaty (niektóre) są trochę zwiędnięte, nie podlane oraz że na puszkach z farbą leżał plakat informujący o trwaniu promocji z nagrodami a miejsce gdzie powinien wisieć było wolne. Poza tym niektóre produkty były widać że są uszkodzone, z pojawiającymi się śladami rdzy a nie były to produkty przecenione.Obsługa w kasie przebiegała bardzo szybko i miło. Pani utrzymywała kontakt wzrokowy podczas zwracania się do mnie i na koniec pożegnała mnie mówiąc "Do widzenia, zapraszamy ponownie.