Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Wczoraj będąc w oddziale banku PKO BP nie otrzymałem informacji o koncie osobistym. Postanowiłem sprawdzić ofertę na stronie www. Wygląd bogaty na pierwszy rzut oka. Uwagę zwracają czerwone elementy hasła wzywające do akcji. Od razu widać na jaki kanał w obsłudze klienta nastawia się bank. Znalezienie oddziału lub banku może zająć już więcej czasu. Są to linki zdecydowanie mniej widoczne. Po wejściu w menu, Indywidualni i dalej Rachunki, w pasku adresu przeglądarki widzimy, że strony są chronione, połączenie jest szyfrowane. Napis jaki się pojawia to Inteligo Financial Services. Po rozwinięciu widać, że jest to część PKO, jednak część osób może wprowadzić w błąd. Na tym poziomie oferty są przedstawione bardzo szczegółowo. Przykładem niech będzie PKO Konto Za Zero. Nie tylko mamy informacje o korzyściach, parametrach, cenie i oprocentowaniu, opcji rachunku wspólnego, ale i o tym dla kogo jest to konto. Po prawej stronie jest od razu opcje złóż wniosek i zadzwoń. Przemyślane pod kątem sprzedaży przez internet. Sama oferta jest ciekawa i warta uwagi.