Opinia użytkownika: Em.
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Trzeci dzień internet i telefon działa mi kiedy chce. Musi to wynikać z jakiejś awarii, ponieważ w dwóch telefonach i modemie zasięg gubiony jest w tym samym czasie. Jednak żadna awaria nie usprawiedliwia tego, że nie mogę korzystać z trzech urządzeń, za które przecież płacimy (dwa telefony i internet). Zgłosiłam więc reklamację w infolinii Play. Trwało to sporo, bo 10 minut ale na szczęście w tym czasie nie zniknął mi zasięg (a miałam o to spore obawy). Pracownik był uprzejmy, zadawał wiele pytań, żeby zdiagnozować problem. Mam nadzieję, że pomoże to i od jutra będę miała tą chociaż jedną kreskę internetu, a po wyjściu na balkon będę mogła normalnie rozmawiać przez telefon. Już to jest absurdem, więc jak widać za wiele nie wymagam.