Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy sklepu Lidl w Lublinie. A konkretnie obiektu przy ulicy Jana Pawła II na Czubach. Przed sklepem panował porządek, czyste były zarówno witryny zewnętrzne jak i drzwi wejściowe. Czysto było też wokół kosza na śmieci przy wejściu do sklepu. Przy wejściu na halę sprzedaży była dostępna gazetka reklamowa. Podłoga w sklepie była czysta i utrzymana w należytym porządku. Produkty na półkach były ładnie i równo poukładane. Były też odpowiednio oznaczone odnośnie cen i nazw na etykietach przy półkach. Do tego produkty potrzebne do przygotowania potraw polecanych przez Pascala lub Okrasę (przepisy z gazetki) były dodatkowo wyróżnione ramką tekturową z wizerunkiem obu kucharzy. Ramka ta okalała normalną etykietę z ceną przy półce. Bardzo przemyślana akcja, która ułatwia klientom odnalezienie produktów potrzebnych do przygotowania proponowanego posiłku. Zauważyłem że wszystkie potrzebne produkty były w ten sposób oznakowane (ps. no oczywiście oprócz odrobiny masła - potrzebnej do wysmarowania blachy). Przy kasie była kolejka, długa kolejka ponad 6 osób, a mimo to nie otworzyli kolejnej kasy.