Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy supermarketu sieci Carrefour Market w Lublinie, a konkretnie obiektu przy ulicy Jana Pawła II. Przed sklepem było dużo wolnych miejsc, a parking był czysty. Jednak drzwi wejściowe do budynku już były brudne (szyby były czymś zaklejone - jakby rozlana kola kub inny słodki napój). Podłoga w sklepie również w wielu miejscach była brudna i kleiła się do butów. Do tego przy wejściu na hale sprzedaży brakowało gazetki z aktualnymi promocjami. Stojak na nią przeznaczony był pusty. Przy wejściu były za to wózki i koszyki na zakupy, jednak te drugie wyglądały na mocno wyeksploatowane i brudne w środku. Do sklepu przyszedłem po lody Carte Dor w promocji 13,99zł + 2ga sztuka za 1 gr. Jednak przy zamrażarkach nie było oznaczenia które smaki są objęte promocją a które nie. Dlatego dopiero po znalezieniu pracownika, dowiedziałem się że wszystkie lody są objęte promocją. Wziąłem 4 sztuki różnych smaków i udałem się do kasy. Tu niestety była długa kolejka, a otwarte były tylko dwie kasy. Kasjerki tez za specjalnie nie spieszyły się z obsługa. A ja mając lody, a tego dnia było gorąco, trochę się spieszyłem. Po odstaniu kolejki nauczony doświadczeniem z przeszłości poprosiłem panią, aby podzieliła moje zakupy na dwie części i że zapłacę za nie na dwa razy na dwóch różnych paragonach (porostu promocja 2ga sztuka produktu za 1 gr. obowiązuje tylko na drugi produkt nie zależnie od tego ile kupimy produktów, dlatego musiałem rozdzielić zakupy na dwa paragony, aby skorzystać z promocji). Pracownica kasy nie informowała mnie o tym, widząc że kupuje 4 paczki lodów w promocji (w końcu to nie w interesie sklepu), ale ja już znałem zasady tej promocji, bo kiedyś wcześniej pracownica kasy właśnie tak mnie załatwiała (wtedy kupowałem 4 paczki past do zębów). A jak bym nie znał zasad i dopiero przy płaceniu zorientował się, że coś jest nie tak, to pracownica miała by tylko więcej roboty bo musiała by robić anulacje i znowu resztę produktów i tak nabić na kolejny paragon, przez co wydłużyła by kolejkę i czas obsługi mnie i pozostałych klientów.