Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: MPK Kraków
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy działania automatu biletowego w tramwaju linii 19 jadącego z pętli Borek Fałęcki w kierunku Krowodrza Górka odjeżdżającym z pętli na borku Falęckim tuż przed godz. 11.00. Nie wiem czy tramwaj na przystanek pośredni dojechał zgodnie z rozkładem, bo nie sprawdzałam rozkłady ponieważ nie mając biletu potrzebowałam wsiąść przede wszystkim do tramwaju z automatem biletowym. I oznaczony odpowiednią naklejka z informacją o automacie biletowym znajdującym się w tramwaju tramwaj podjechał na przystanek. Gdy wsiadłam natychmiast skierowałam się do automatu, była tam Pani chcąca kupić bilet, dość długo stała przy automacie, po czym powiedziała, ze popsuty. Następna osoba z kolejki spróbowała, ponieważ wszystkie funkcje automatu się wyświetlały. I następnej osobie zjadło drobne. Automat wyglądał na sprawny, po czym po wrzuceniu monet je pożerał nie wydając biletu. Ja nie zaryzykowałam i wysiadłam na pętli Łagiewniki, co nie do końca było mi wygodne.