Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Kiedy wchodziłem do oddziału, chciałem poznać ofertę konta osobistego. Od czasu kiedy ostatni raz miałem okazję się zapoznać z propozycją banku minęły wieki. Jednocześnie docierały do mnie informacje o tym, że wiele się zmieniło w największym krajowym banku. W oddziale przywitały mnie spojrzenia dwóch pracownic i Pana dyrektora. Tak wyczytałem z oznakowania stanowisk i pokoju nr 5. Byłem trzeci w kolejce nie licząc dwóch osób właśnie obsługiwanych. Po 7 minutach, jedna z dwóch oczekujących osób wyszła. W oddziale było czysto. Nie widziałem informacji o produktach dla klientów indywidualnych. Dla wspólnot tak, ulotki na stole obok miejsc siedzących. Po 15 minutach wychodziłem, mijając się w drzwiach z kolejnymi klientami. Nikt z pracowników nie zarządził kolejką. Nie zapytano oczekujących w jakiej sprawie przyszli (obsługa kasowe, czy nie). Nie dowiedziałem się niczego. Szkoda.