Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: Kurs na miasto wziąłem o ósmej, a pierwszą kawę postanowiłem wypić o dziesiątej. Przywitał mnie pracownik, zaraz po wejściu, kolejki nie było. Powitanie było z szerokim i szczerym uśmiechem od ucha do ucha i pytaniem "Na co ma Pan dziś ochotę?" Uśmiechnąłem się. Powiedziałem, że na wiele rzeczy. Pracownik z uśmiechem odpowiedział, że chodzi mu o menu KFC. Zamówiłem kawę. Dodatkowe pytania na jakie odpowiedziałem to, wielkość kawy, biała czy czarna i czy coś do kawy, coś słodkiego sobie życzę. Pracownik był ubrany nienagannie, w firmowy strój. Lokal był czysty, podłogi wytarte, stoły także. Sącząc czarny płyn rozmyślałem o tym, jak niewiele trzeba żeby wprawić w dobry nastrój klienta i zachęcić go do ponownego skorzystania z usług firmy.