Opinia użytkownika: Joanna_2208
Dotycząca firmy: House
Treść opinii: Do salonu House udałam się w celu dowiedzenia się na jakim etapie znajduje się rozpatrzenie mojej reklamacji. Z salonu nikt do mnie co prawda nie zadzwonił, ale pomyślałam, że i tak warto się dowiedzieć. Okazało się [co nie zdziwiło mnie za bardzo], że moja reklamacja od kilku dni jest "rozpatrzona", tylko że nikt z personelu o tym mnie nie zamierzał poinformować. Reklamacja została rozpatrzona częściowo, a dokładnie za rozprucie bluzki kierownik sklepu, zadecydował o obniżeniu jej ceny o 10%, dodając adnotację - na zszycie bluzki. 10% dało mi upustu 4,01 zł na moją bluzkę, za co nie zapłacę krawcowej za zszycie bluzki, nawet nie kupię za no nitki i igły. Decyzja kierownika zszokowana była także ekspedientka co było widać po niej, jednak na moje pytanie - czy mogę nie przyjąć reklamacji -, Pani zza lady odpowiedziała -nie wiem-. Nic dodać, nic ująć. Klientem House nie będę na pewno przez dłuższy czas. Sposób w jaki traktują swoich klientów jest bardzo słaby i pozostawia wiele do życzenia..