Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Oddałam telefon HTC do naprawy do salonu Plusa. W przeciągu 2 tygodni ktoś miał mnie powiadomić o stanie naprawy telefonu. Po miesiącu chciałam dodzwonić się do salonu, żeby dowiedzieć się czy telefon przyszedł z naprawy, bo nikt nie pofatygował się o to żeby do mnie przedzwonić. Wisiałam na linii przez godzinę i nic. Po przyjeździe wczoraj ok 17.00 do salonu- zapytałam się czy mam do nich poprawny numer. Pan w informacji powiedział, że tak, więc spytałam w czym był problem, żeby odebrać, bo godzina na linii to chyba lekka przesada- Pan tylko wzruszył ramionami i odwrócił głowę.Co do telefonu- nie został naprawiony (miałam problem z anteną) , bo jak napisali w wyjaśnieniu- telefon miał problem z siecią GSM i powinnam mieć włączoną jeszcze 3G- ale że została ona włączona bez mojej zgody- dowiedziałam się jak wcięło całą moja kasę z konta.. Przy zakupie telefonu prosiłam, aby zablokować możliwość łączenia się mojego telefonu z internetem, a tymczasem włączono ,mi internet, zjadło mi kasę i nie naprawiono mi telefonu... Wszystko odbyło się w salonie PLUS GSM na ul Wojska polskiego gdzie personel miał gdzieś to, że4 jestem niezadowolona z usługi i.. rozłożył ręce- męcz się człowieku sam- Twój problem.