Opinia użytkownika: Wisienka
Dotycząca firmy: NAJNA
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy długiej dość, bo ok 8 miesięcznej współpracy z tym salonem. W grudniu wybrałam się tam po raz pierwszy w celu wybrania sukni ślubnej. Bardzo duży wybór modeli sukni, szerowki wachlarz cenowy, więc każda przyszła panna młoda powinna znaleźć coś dla siebie. Obsługa kompetentna, Panie znały się na rzeczy. Dodatkowo wszytskie dodatko mażna zakupić na miejscu. Kupiona suknia sprawdziła sie w 100%, dobrze dopasowana nie spadała w tańcu. Po ślubie jednak pojawił sie problem - co z nią zrobić? Przypadkiem dowiedziałąm się, że mój salon również przyjmuje suknie do komisu - do miesiąca po zakupie, o czym przez ślubem niestety niekt mnie nie poinformował. Po 3 miesiącach od daty ślubu skontaktowałam się z salonem i spytałam o możliwość oddania sukni do komisu. Pani obsługująca mnie powiedziała, że nie powinno być najmniejszego problemu, tym bardziej, że suknia była bardzo droga. Miała jednak się skonsultować i zadzownić w umówionym terminie. telefon milczał. Gdyby nie kontakt z mojej strony pewnie nikt by nie oddzwonił. Niestety, dowiedziaąłm się, że jeśli chcę oddać suknię, musi być w nienaruszonym stanie więc wszystkie naprawy musze wykonać we własnym zakresie...i jeszcze nie mam pewności, że zostanie przyjęta. Niestety, jestem rozczarowana obsługą posprzedażową. DO tej pory uważałam ten salona za najlepszy w Łodzi i polecałam go wsyztskim miom koleżankom, kótre w niedługim czasie będą brać ślub. To było do tej pory. Dzisiaj przezd poleceniem, zastanopwię się 2 razy czy warto.