Opinia użytkownika: Katarzyna_447
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Zadzwoniłam na infolinie Plusa by wyjaśnić sprawę dokonanego zlecenia zamiany rachunku papierowego na e-rachunek. Zrobiłam to, a przynajmniej tak mi się wydawało, 3 tygodnie wcześniej i teraz chciałam sprawdzić szczegóły faktury w serwisie plus on line. Ale faktury tam nie było, a do tego mogłam ponownie uaktywnić usługę. Zadzwoniłam by dowiedzieć się czy usługa jest aktywna czy tez nie. Po wybraniu numeru i tonowym wybraniu numerów odpowiadającym tematom czytanym przez lektora, udało mi się zając kolejkę do połączenia z konsultantem. Usłyszałam w słuchawce, że czas oczekiwania to ponad 5 minut. Postanowiłam poczekać na linii. Czekałam chyba ponad 15 minut. W słuchawce grała muzyka i co jakiś czas słyszałam "Proszę czekać na zgłoszenie się konsultanta". Gdy w końcu uzyskałam połączenie dowiedziałam się, że usługa nie została włączona i że może być teraz włączona. Teraz nie byłam juz zainteresowana tą opcją, bo wcześniej włączenie usługi wiązało się z bonusem, którego teraz już nie mogłam dostać. Pani poradziła bym zgłosiła reklamację. Stwierdziłam, że poczekam na lepsza promocję.