Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: No boso
Treść opinii: Na etapie zakupów wszystko na 5+, jakość obsługi itd. Towar jak towar, za tak niskie kwoty nie można się spodziewać cudów. "Schody" zaczynają się z chwilą reklamacji, młode dziewczyny nie wiedzą nic, proszą kierowniczkę, kierowniczka - nie zna przepisów, nie uznaje ważności Ustawy, nie rozumie jej. Wbrew woli klienta oddaje obuwie do naprawy,które zostaje naprawione niefachowo - brudne od kleju, porozklejane podeszwy, spęka wyściółka. Reklamacja ciągnie się tygodniami, końca nie widać.... Rozmowa ciężka - to jak tłumaczyć komuś że 2+2 = 4 a w odpowiedzi usłyszeć - nieprawda, 2+2 = czerwony:/ Zakupy - poleciłabym z czystym sumieniem, mając pewność, ze towar nie uszkodzi się i nie będzie trzeba reklamować. Reklamacja- tragedia. Będę omijać sklep, traktują klientów jak idiotów. Jesteś fajny póki kupujesz, a kiedy pojawia się problem masz s.... choć przyznaję ,że choć ciężka rozmowa - kulturalna.