Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: mBank

Treść opinii: Rzuciło moim telefonem w pokrowcu. Ot wielka mi rzecz. Kilkanaście razy dziennie przyjmuje sms-y. Ten jednak mnie ruszył i to nie na żarty. Informacja z banku o konieczności zamówienia karty, bo niby się kończy okres ważności. Dziwnie formatowana treść, mogę wybrać karty, ale jakie? Jaka karta? Jaki okres ważności? Telefon na infolinię wykonałem 3 minuty później. Przez 2 szukałem w systemie karty do wyboru. Nie udało mi się. Tak było w sms-ie, mam wybór. Karty do wyboru są dwie Mastercard Gold i zwykła. Tak twierdził doradca (w ofercie na stronie banku znalazłem dwie wersje Mastercard Debit). Zapytałem o koszty, okres ważności, inne opłaty niż te przedstawione przez doradcę (min. kwota transakcji, żeby nie płacić za konto). Informację dostałem. Generalnie wyjaśniła się sytuacja, jednak pozostaję z dziwny wrażeniem przerostu formy nad treścią. Kartę można zamówić w standardowy sposób, wnioskiem o wydanie nowej karty. Wybór jednej z dwóch, no z trzech opcji, jak dla mnie słaby. Na pewno nie wart zachodu przez sms-a.