Opinia użytkownika: Grzegorz_932
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Wybrałem się na zakupy związane z remontem do sklepu Leroy Merlin. Wchodząc na halę sprzedażową dostrzegłem punkt informacyjny przy wejściu oraz punkty obsługi poszczególnych działów rozmieszczone w całym sklepie. Idąc do interesującego mnie działu mogłem dostrzec wielu pracowników znajdujących się na hali lecz gdy doszedłem do interesującego mnie działu nie było tam żadnego pracownika odpowiedzialnego za ten sektor (budowlany). Pytając poszczególnych, przypadkowo napotkanych pracowników marketu o dostępność produktu, mówili że nie zajmują się tym działem. Podszedłem do jednego z biurek gdzie siedziało dwóch panów, oni natomiast odesłali mnie do innego stanowiska, mówiąc, że to tam zajmują się działem budowlanym. Poszedłem we wskazane miejsce lecz przy stanowisku do którego mnie skierowali nie było nikogo. dopiero po dłuższej chwili, jeden z pracowników idąc między regałami zauważył moje zakłopotanie i zaoferował swoją pomoc. Pomógł mi w wyborze produktu, posłużył fachową poradą oraz ze względu na rodzaj produktu, który miał długość 3 metrów, bezproblemowo zgodził mi się przeciąć go na 2 części. Udałem się do kasy, gdzie w kolejce stała tylko 1 osoba, więc obsługa kasowa przebiegła bardzo szybko. Kasjerka była bardzo miła i sprawna.