Opinia użytkownika: Małgorzata_1462
Dotycząca firmy: Zara
Treść opinii: Trwają wyprzedaże, wiadomo, że my kobiety uwielbiamy ten czas roku i polujemy w sklepach na atrakcyjne ceny. Jeśli czegoś jest tylko jedna sztuka i to akurat w naszym rozmiarze, bierzemy w łapki i pilnujemy, żeby nam tego nikt nie zwędził. Ja znalazłam takich atrakcyjnych rzeczy aż 9 i żwawo lecę do przymierzalni. Wiem, że wolno wnieść tylko 6 rzeczy, więc proszę panią przy przymierzalni, żeby odwiesiła gdzieś na bok, a jak przymierzę te 6 sztuk, to wezmę tamte 3. Pani z wielkim oburzeniem mi odpowiedziała, że nie ma takiej opcji, że ona nie będzie tego pilnować, bo koleżanki roznoszą towar po sklepie. Stanęłam jak wryta, uśmiech zszedł mi z twarzy i mówię: "Proszę pani, jestem waszym stałym klientem, dokładnie w tym sklepie tu w galaxy kupuję większość swoich ubrań, zostawiam u was dużo pieniędzy i dziś planowałam zostawić jeszcze więcej, a pani mi mówi, że nie mogę?!". A ona na to "na to wychodzi". I kiedy zastanawiałam się, z czego z tych 9 rzeczy zrezygnować jeszcze na mnie cmokała... Wcale nie lepiej zachowują się tzw "menadżerowie" w zarze - domyślam się, że chodzi o kierownika, ale żeby było modnie, nazywają to inaczej. (mała blondyneczka, która nie potrafi wykrztusić z siebie "przepraszam" po tym jak się wepchnęła przy ladzie do jakiegoś tam klienta i popchnęła moją mamę, bo jej mało miejsca było). Jakość obsługi w tym sklepie jest na żenującym poziomie i firma zdecydowanie powinna sprawdzać zadowolenie klientów, bo samo to, że wychodzę z fajnymi ciuchami mi osobiście nie wystarcza i coraz rzadziej zaglądam do zary w galaxy.