Opinia użytkownika: Agata_791
Dotycząca firmy: Dino
Treść opinii: często robię zakupy w Dino z uwagi na możliwość płatności kartą. Obsługa sklepu zawsze uśmiechnięta - niestety mają chyba za mało pracowników. Biegaja ciągle z kasy na sklep aby rozładować na półkach towar i znowu do kasy aby zmniejszyć kolejki. Efekt małej ilości pracowników odczułam przy okazji ostatnich zakupów. Stanęłam przy półce z gotowymi daniami w słoikach - już czułam nieprzyjemny zapach ale pomyślałam , że to może coś innego.jednak w trakcie wybierania produktu wzięłam do ręki słoik z popsutą zawartością - słoik prawdopodobnie był otwarty bo coś z niego leciało. Okropny zapach. Myślę, że sytuacja nie miałaby miejsca gdyby pracownicy sklepu nie musieli robić wszystkiego na raz. Przecież sprawdzanie daty przydatności produktów też jest czasochłonne a jeden człowiek nie może być jednocześnie kasjerem, magazynierem, kontrolerem doradcą i kto wie kim jeszcze.Jeden punkt od oceny odejmuję za ten popsuty słoik - reszta jak najbardziej jest pozytywnie.