Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Nadine

Dotycząca firmy: Piotr i Paweł

Treść opinii: Do sklepu udałam się, by złożyć reklamację - zakupiony chleb okazał się spleśniały. Kasjerka skierowała mnie do informacji. Ponieważ nie miałam ze sobą paragonu, pani z informacji wezwała kierownika. Ten zgodził się na zwrot pieniędzy (niewielka kwota) i powiedział, że poinformuje producenta o fakcie reklamacji. Niby wszystko przebiegło szybko i tak jak należy, ale zabrakło słowa "przepraszam" czy "bardzo nam przykro". Powiedziałam, że oczekuję słowa "przepraszam" i dopiero wtedy kierownik je powiedział, ale z tak obojętną miną, jak dziecko, które zmusza się do powiedzenia "magicznego słowa". Jestem stalą klientką sklepu i byłąm rozczarowana takim podejściem, w tym dniu zrezygnowałam z zakupów w "Piotrze i Pawle".