Opinia użytkownika: Karolina_1061
Dotycząca firmy: CCC
Treść opinii: Sklep oblegany przez klientów, trudno dotrzeć do pułki i pudełka z obuwiem, które chce się obejrzeć/przymierzyć. Nic dziwnego, sklep umieszczony w punkcie przechodnim. Sklep odwiedziłam kolejny raz z konieczności, buty kupione 3 tygodnie wcześniej rozkleiły się na śródstopiu po 3 użyciach. Za pierwszym razem nawet dość miła pani przyjęła reklamację i poinformowała o terminach i sposobie załatwienia sprawy, reklamacja została rozpatrzona w ciągu tygodnia, sandałki naprawione i po 9 dniach gotowe do odebrania. Niestety po dwukrotnym założeniu i spędzeniu w nich dnia (nie były chodzone zbyt dużo, bo głównie siedziałam w nich w pracy) znów bardzo rozkleiły się w tym samym miejscu. Ponownie złożyłam reklamację żądając tym razem wymiany na inną parę lub zwrotu pieniędzy, ponieważ usterka wyraźnie nie może być naprawiona jeśli tylko dwukrotne użycie, niezbyt intensywne, powoduje całkowite rozklejenie. Pani z pretensjami prawie na mnie nakrzyczała "gdzie mam tak napisane" i na jakiej podstawie mam takie żądania. Musiałam wszystko jeszcze raz jej tłumaczyć, najwyraźniej nie rozumiała jak mówiłam spokojnie. Ostatecznie przyjęto moją reklamację z adnotacją moich żądań, która będzie rozpatrzona nie wcześniej niż za 12 dni od zgłoszenia. Po tym terminie i tak najprawdopodobniej-jak poinformowała mnie kierowniczka zmiany, będą skierowane do naprawy, która za pierwszym razem przecież nic nie dała. Efekt jest taki, że zapłaciłam pieniądze i nie mam butów, tym samym zostałam narażona na niedogodności, ponieważ muszę się dowiadywać, czekać na decyzję, a także kupić nowe buty, oczywiście w innym sklepie. Tym razem, jeśli buty ostatecznie będą naprawiane na odbiór będę czekać co najmniej 4 tygodnie, a wtedy pogoda nie pozwoli już na ich założenie i sprawdzenie wytrzymałości. Moja ocena produktu CCC to -5.