Opinia użytkownika: Olga_195
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Od jakiegoś czasu spożywam mleko sojowe. Miejsce, w którym je często kupowałam było TESCO. Niestety od czerwca mam problem z jego zakupem. Towar fizycznie jest na półce, biorę go do koszyka i chcę go kupić. Problem zaczyna się przy kasach. Kod kreskowy nie jest rozpoznawany przez czytnik. Ręczne wprowadzanie kodu również nie działa ani w kasach zwykłych ani samoobsługowych. Pracownice na kasie nie są w stanie mi sprzedać towaru ani wytłumaczyć jak to się dzieje, że od tak długiego czasu nie mogę dokonać tego zakupu. W punkcie obsługi klienta przyjęto moje zażalenie i kierownik działu ze zdrową żywnością podobno ma się tym zająć, chociaż druga pracownica punktu obsługi klienta powiedziała, że to trwa już długo oraz że było to zgłaszane do kieronika działu ze zdrową żywnością i nic nie zostało zrobione.