Opinia użytkownika: Harpaganica
Dotycząca firmy: monnari
Treść opinii: Bardzo się na tej marce zawiodłam.Dokładnie na sklepie internetowym -ponad miesiąc temu wysłałam zapytanie o dostępność z deklaracją chęci zakupu pewnej sukienki,która według informacji była w trzech bydgoskich salonach.Byłam w każdym i w każdym panie robiły zdziwioną minę.Wiem,że była na 100% dostępna w Focus Mall,ale sprytnie zachomikowana przez jedną ze sprzedawczyń,więc nie do ruszenia.Sklep internetowy zignorował całkowicie moją prośbę.Cisza w eterze.Stan faktyczny na stronie nie powinien wprowadzać konsumenta w błąd!A nepotyzm personelowy w takiej marce nie powienien mieć miejsca-albo kupujesz tu i teraz,albo oddajesz zainteresowanemu natychmiastowym nabyciem klientowi,bez stronniczego odkładania towarów na czas,aż sprytna sprzedawczyni na nie zaoszczędzi.