Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Posiadałam konto w PKO BP ładnych pare lat. Ale ze względu na beznadziejną obsługę i zbyt wygórowane opłaty postanowiłam je zamknąć. Udałam się więc do banku w celu zamknięcia konta. Po wejściu oczywiście rzucają się w oczy panele na ścianie z lat 80-tych. Kolejki do kas straszne... Kasy czynne tylko dwie.W rogu postawiona kanapa dla klientów chyba jeszcze za czasów PRL-U. Podeszłam do Pani która zajmuje się obsługą rachunków, oczywiście postałam sobie z 10 minut. Gdy poinformowałam już że chcę zamknąć konto zaczęły się pytania. A dlaczego, a co się stało, czemu jest pani nie zadowolona... milion niepotrzebnych pytań... W końcu przyjęła grzecznie wniosek o zamknięcie konta i kazała mi iść do kasy w celu wypłaty pozostałej gotówki. Oczywiście nie obyło się to bez stania kolejnych 10 minut w kolejce do kasy! Podsumowując jedna wielka katastrofa! Banka PKO BP w Wałczu od 20 lat wygląda tak samo i działa tak samo BEZNADZIEJNIE!