Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PSS Społem
Treść opinii: Ostatnio miałem dość dziwną sytuację z zakupionym produktem, który musiałem zwrócić. Nigdy nie korzystam ze zwrotu towaru po zakupie, ponieważ należę do tych "zdecydowanych", ale sytuacja wymusiła na mnie takie zachowanie.Dnia 2 sierpnia 2012 roku w Siedleckim SPOŁEM PSS zakupiłem produkt. Niestety po kilku godzinach okazało się, że zakupiony towar jest mi nie potrzebny z pewnych przyczyn i zdecydowałem się podjąć próbę jego zwrotu do sklepu. Kiedy wszedłem do sklepu o godz. 11:00 kobieta, która mnie obsługiwała, zachowywała się w stosunku do mnie bardzo dobrze, ogólnie byłem zadowolony z całego procesu obsługi. O godz. 15:00 wróciłem do sklepu w celu zwrócenia zakupionego produktu, ponieważ jak wspomniałem nie był mi potrzebny i nie miałem co z nim zrobić. Kiedy podszedłem do kasy przy której byłem wcześniej obsługiwany, nie było przy niej nikogo, ale zaraz pojawił się inny pracownik sklepu. Przedstawiłem mu całą sytuację oraz poinformowałem, że chce zwrócić towar. Niestety, pani nie wiedziała co ma zrobić i wysłała mnie do kierownika sklepu, który okazał się panią obsługującą mnie o godz. 11:00.Ponownie powiedziałem w czym rzecz, a pani kierownik nie robiąc problemów zatrzymała paragon wraz z towarem i oddała pieniążki. Po prostu rewelacja! Nie spodziewałem się takiej reakcji. I co ważne… nie było przy tym widocznej niechęci w stosunku do mnie!