Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Obserwacja dotyczy usługi prepaid /konto przedpłacone/ i działania usługi w internecie. Od kilkunastu miesięcy mam kontakt z tym bankiem, tylko i wyłącznie internetowy bowiem usługa karty typu prepaid tylko na to pozwala /nie ma obowiązku posiadania konta w tym banku/. Decydowałam się na tą ofertę, ponieważ warunki z korzystania z karty były dla mnie najbardziej dogodne w porównaniu z innymi skromnymi ofertami konkurencyjnych banków, które co dopiero wprowadzały nowość do swojej oferty. Od kilku tygodni, co tydzień gdy przychodzi weekend /piątek-niedziela/ skorzystanie ze strony internetowej usługi prepaid pod adresem www.centrum24.pl/prepaid jest niemożliwe. Niestety można wytrzymać przerwę techniczną, raz, dwa razy ale od czerwca co tydzień w każdy weekend jak sytuacja się powtarza jest to irytujące. Infolinia nie wchodzi w grę, sms-ów nie zamierzam wysyłać /aktywować usługi i płacić za nią dodatkowo/. Karta wydana została w konkretnym celu, natomiast sprawdzenie salda rachunku, operacji, czy tez historii przez weekend jest niemożliwe. w weekendowe dni /a często w tygodniu w godzinach nocnych/ pojawia się komunikat na stronie tej usługi, że z powodów technicznych dostęp do serwisu www.prepaid.bzwbk.pl nie jest obecnie możliwy. Trwają prace nad usunięciem przyczyn niedostępności. Bank oczywiście przeprasza za utrudnienia. Opłata za skorzystanie z karty została pobrana, opłata za kartę również pobrana przed jej wydaniem. Usługa ograniczona i niedostępna dla klienta, który świadomie kupił to, co miało być wygodą i usprawnieniem, a tak niestety nie jest.