Opinia użytkownika: Kirenne
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: W związku ze zmianą wizerunku PZU natknęłam się na stronę internetową, gdzie zamieszczone są pewne animacje. Wiążą się one z pokazaniem zmian jakie zaszyły w firmie. Głównym bohaterem jest Duch molocha. Strona pod względem grafiki jest bardzo prosta, natomiast animacje i filmiki są tu głównym narzędziem kontaktu z odbiorcą. Firma stara się poprzez nie wejść w interakcje z odwiedzającymi stronę. Aby oglądnąć filmik należy kliknąć na " start". Następnie po paru sekundach filmu pojawia się pionowa kreska z komentarzem nawołującym do jej przesunięcia. Po wykonaniu tego ruchu film ze starodawnymi nawykami w tle zaczyna znikać, a pojawia się nowoczesna aranżacja wnętrz i odmieniony personel. Pomiędzy tymi manewrami Duch stara się przeszkodzić w przesunięciu kursora i dokonaniu zmian. Można oglądnąć w ten sposób kilka filmów, które są przeplatane hasłami reklamowymi PZU. Wszystkiemu towarzyszy muzyka, którą także można wyłączyć. Na końcu można powtórzyć oglądanie filmów lub kliknąć link do poznania wszystkich zmian. Pozwala to na przekierowanie użytkownika na stronę z większą ilością informacji związanych ze zmianami firmy. Cały czas pod filmami znajdują się na białym tle małym drukiem wypisane inne możliwości strony, m.in. poznanie do razu zaistniałych zmian, znalezienie oddziału placówki lub przekierowanie na stronę PZU.