Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy sytuacji na nowym Dworcu Głównym w Poznaniu. Była godzina 21.35, kiedy stanęłam w kolejce po bilety do jedynej kasy czynnej w holu tego nowego dworca. Przede mną było kilkanaście osób. Trzy minuty później obsługując kasjerka oznajmiła głośno, abyśmy wszyscy udali się do holu starego dworca, ponieważ w tej chwili obsługuje ostatnią osobę i po jej obsłużeniu, zgodnie z grafikiem zamyka kasę. Dodała jeszcze, że tam jest kasa "czynna całą dobę" zupełnie tak, jakbyśmy wszyscy mieli jakiś kaprys, że o tej porze chce nam się jeszcze podróżować. Ja stałam w kolejce zaledwie chwilę, ale tuż przy kasie stały osoby, które spędziły w oczekiwaniu na swoją kolej co najmniej kilkanaście minut. Widziałam ich niedowierzanie i oburzenie. Ciekawe, kto jest odpowiedzialny za to, że w holu starego dworca zamknięto wszystkie kasy z jednej strony holu i zasłonięto je napisem: "Zapraszamy do nowego budynku dworca Poznań Główny" a jednocześnie w tym nowym miejscu obsługuje się pasażerów tylko do godziny 21.40 (sic!). Dalszy komentarz zostawiam czytającym tę relację.