Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Sephora
Treść opinii: Przechodząc obok Sephory zauważyłam banery z informacją "Sale do -70%" i postanowiłam zajrzeć do perfumerii. Wewnątrz znajdowała się 1 klientka, która była obsługiwana przy kasie, a także pracownik ochrony, który krążył po sklepie i wyglądał na bardzo zaspanego. Podeszłam do regału z kosmetykami do pielęgnacji twarzy, a po chwili obok mnie znalazła się sympatyczna pracownica, która zaoferowała mi swoją pomoc. Konsultantka pokazała mi kilka różnych kremów, każdy z nich mogłam przetestować na swojej dłoni, co było bardzo pomocne w wyborze. Konsultantka pytała za każdym razem o moją opinię na temat kosmetyku. Gdy zdecydowałam się już na zakup kremu, chciałam jeszcze rozejrzeć się po perfumerii, a w tym czasie konsultantka zajęła się obsługą i doradzaniem innej klientce. Po kilku minutach podeszłam do kasy, przy której nie było nikogo z personelu. Widząc moje oczekiwanie, pracownik ochrony najpierw przez chwilę obserwował mnie, a w końcu poprosił z zaplecza drugą konsultantkę i pani przyszła mnie obsłużyć. Pracownica była uprzejma i sprawnie wykonała transakcję.