Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Wracając do domu przejeżdżałam obok stacji BP i przypomniałam sobie o kuponie na dodatkowe punkty Payback za tankowanie. Podjechałam więc na stację i ustawiłam się przy wolnym dystrybutorze. Teren stacji był czysty i uporządkowany, na podjeździe znajdowały się wiaderka z wodą i myjką do szyb. Nie było widać rozlanego paliwa przy dystrybutorach. Sprawnie zatankowałam odpowiednią ilość paliwa i udałam się do sklepu, żeby zapłacić. Były czynne 2 stanowiska kasowe i po chwili oczekiwania zostałam zaproszona do jednego z nich. Pracownica stacji sprawnie wykonała transakcję kasową i wręczyła mi fakturę oraz podała ilość punktów Payback za dzisiejszą transakcję. W sklepie było czysto i panował porządek. Produkty były równo ustawione na półkach. Przy stanowisku z hot-dogami i zapiekankami jedna z pracownic przygotowywała hot-doga dla klienta. Również tutaj było czysto, a jedzenie wyglądało na świeże.