Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Saturn
Treść opinii: Będąc w Arkadii odwiedziłem też Saturna, gdyż jestem zainteresowany kupnem laptopa. Sklep na początku powala swoją dużą powierzchnią i przestrzenią. Poza tym jest czysto i panuje tu porządek. Dość duży asortyment, także notebooków. Ceny wydają się być wyższe niż u konkurencji. Przeglądając ofertę laptopów przez kilkanaście minut nikt do mnie nie raczył podejść i pomóc, już myślałem, że opuszczę sklep, bo każdy z pracowników zajęty był innym klientem lub miał jakieś zajęcie. W końcu udało mi się 'złapać' przechodzącego doradcę klienta. Miałem szczęście bo okazał się kompetentny, posiadający dużą wiedzę na temat sprzętu, który mnie interesował, potrafił porównać kilka modeli i zachęcić do zakupu. Nasza rozmowa trwała nawet około 20 minut, otrzymałem wyczerpujące odpowiedzi chyba na wszystkie pytania, nawet na temat gwarancji i zakupu w systemie ratalnym. Po długiej rozmowie sprzedawca skierował mnie do punku obsługi klienta, gdzie miła i sympatyczna pani wytłumaczyła mi jakie dokumenty będą niezbędne przy zakupie sprzętu na raty. Jestem zadowolony z jakości obsługi w Saturnie, a może po prostu trafiłem na kompetentnych, doświadczonych ludzi?