Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Odwiedziłem salon Plusa, po to by sprawdzić kompetencje sprzedawców. Dodam, że jestem abonentem tej sieci już od kilku lat. Po kilku minutach oglądania niezbyt bogatego stoiska z telefonami podszedłem do pani w średnim wieku, która wyglądała mi na nowego, niezbyt doświadczonego pracownika. Zadałem bardzo proste pytanie odnośnie tego, czy mój telefon ma możliwość zainstalowania nawigacji samochodowej, pokazałem oczywiście aparat, pani po chwili namysłu poprawnie odpowiedziała mi na zadane pytanie lecz z niepewnością. By udzielić mi prawdziwej informacji poradziła się kolegi z sąsiedniego stoiska. Drugie również banalnie proste pytanie dotyczyło zmiany aparatu w trakcie trwania umowy. Pani również odpowiedziała poprawnie. Podziękowałem i wyszedłem. Nie udało mi się 'złapać' sprzedawcy na niewiedzy.