Opinia użytkownika: Teresa_98
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Zamierzałam zrobić przelew na kwotę 85,00PLN. Pracownica banku poinformowała mnie o prowizji wysokości 15PLN za tę operację i zaproponowała założenie bezpłatnego konta, które również bezpłatnie z miesięcznym wyprzedzeniem można rozwiązać. W ten sposób nie trzeba płacić prowizji, tylko przelew z konta własnego. Pracownica udzieliła mi wyczerpujących informacji, w ciągu ok. 30-40 minut, o przejściu i zamianie czasowej oferty pakietów z ich banku. Porównała ze mną ofertę banu poprzedniego - bez mówienia jego nazwy przeze mnie. Opisała i zaprezentowała na przenośnym tablecie funkcjonowanie dostępności usług bankowych drogą internetową. Gdy po południ miałam awarię telefonu, która umożliwiła mi zalogowanie się do systemu online, pracownica udostępniła mi swój stary aparat komórkowy. Zatrudniona osoba była dobrym handlowcem, osobą kulturalną i sympatyczną. W salonie była klimatyzacja.