Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Od jakiegoś czasu widywałam na hali tego sklepu tutaj byłą pracownicę Biedronki, dziś była ona w kasie i muszę przyznać, ze pozostał „niedosyt” z obsługi. Stanowisko miała czyste, uporządkowane i estetyczne; wyglądała bez zarzutów w czerwonej koszulce Polo Marketu, uśmiechała się życzliwie, sprawnie pakowała ciasto (jeśli klient kupował jakiś kawałek z ogromnego wyboru ciast), skasowała i … słowa „miłego dnia” nie padły (to nie jest w zwyczaju tej placówki), jedynie dziękuję, dowidzenia. Czyżby nie przechodziły jej przez gardło, przecież w Biedronce zapraszała ponownie i nic by się nie stało gdyby to tutaj też np. zrobiła, jeśli jeszcze nie przyzwyczaiła się do zwyczajów tego sklepu. To niby niewiele ale jakże wymowne, od razu czegoś brakuje do pełni zadowolenia z zakupów.