Opinia użytkownika: Kinga_52
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: W dniu dzisiejszym około godziny 21 przestał mi działać internet, tak więc zgodnie z ulotką otrzymaną z fakturą zadzwoniłam na infolinię 800102102. Jest to infolinia płatna, jednakże muszę przyznać, że płatność jest adekwatna to otrzymanej pomocy. Przywitała mnie pani konsultantka o miłych głosie i od razu dostosowała się do mojego tempa rozmowy i poziomu wiedzy informatycznej. Podała dokładne instrukcje jak naprawić łączność z internetem, który po około 4 minutach naszej rozmowy zaczął działać. Jestem bardzo zadowolona z obsługi. Konsultantka nie przeciągała rozmowy, mówiła tylko o ważnych rzeczach po czym życzyła mi miłego wieczoru. Pierwszy raz w życiu zostałam tak kompetentnie obsłużona. Jedynym minusem całej rozmowy była tzw. zapowiedź, w której niezbyt łatwo można się było znaleźć.