Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LUX MED
Treść opinii: W dniu wczorajszym udałam się z dzieckiem na umówioną 3 tygodnie wcześniej wizytę u ortodonty w Centrum Medycznym Luxmed we Wrocławiu. Wizyta miała się odbyć o godzinie 19.30. Na miejscu byłam o godzinie 19.15 i od razu zostałam poinformowana o występującym opóźnieniu. Do gabinetu weszłam o godzinie 19.45 i z miejsca zostałam zapytana przez lekarkę,czy wiem , że wizyta jest płatna 50,00 ponieważ nie obejmuje jej wykupiony przeze mnie pakiet uslug medycznych. Informacja ta bardzo mnie zaskoczyła, szczerze mówiąc miałam w portfelu właśnie tą kwotę, przeznaczoną na drobne zakupy, a karty przy sobie nie posiadałam. Lekarka oświadczyła, że mogę jeszcze zrezygnować. Z racji jednak długiego oczekiwania na wizytę zdecydowałam się na nią. Jestem bardzo niezadowolona z tego, że panie , które rejestrowaly mnie 3 tygodnie temu, nie poinformowały mnie o tym, że mój pakiet nie obejmuje wizyty u ortodonty,tym bardziej , że w tym samym dniu byłam z dzieckiem jeszcze u dwóch innych specjalistów, których usługi mialam w pakiecie. Zaznaczę, że z uslug Luxmedu korzystam od 4 lat i do tej pory nie zdarzyła mi się taka sytuacja. Niedopuszczalne jest, żeby klienta stawiać przed faktem dokonanym, dając mu wybór rezygnacji z wizyty, na którą czekał już dość długo i na której mu zależy.