Opinia użytkownika: Agnieszka_3005
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Od jakiegoś czasu otrzymywałam informację poprzez sms'y o kończącej się niedługo umowie abonamentowej. Skorzystałam więc z ich propozycji i postanowiłam skontaktować się z konsultantem i wybrać sobie ofertę przez internet, ponieważ kusili mnie lepszymi warunkami (więcej minut, tańszy telefon, bez wychodzenia z domu). Niestety mam bardzo złe, wręcz negatywne odczucia po zaistniałej sytuacji. Po pierwsze konsultant był strasznie chaotyczny, strasznie szybko mówił, nie kończył jednego wątku a już zaczynał drugi, nie był zorientowany w ofercie jaką mi przedstawiał a przecież to należy do jego obowiązków!!! wysłuchałam Go do końca i przełożyliśmy rozmowę na piątek 13.07. ponieważ chciałam to przemyśleć i porównać z ofertami innych firm. I rzeczywiście w piątek znów otrzymałam telefon z popularnej sieci komórkowej. Był to kolega poprzedniego Pana, ten z kolei przedstawił mi trochę inne warunki (nie wiem dlaczego, ale jego oferta miała mniej minut) jednak po upomnieniu konsultant stwierdził ze mam rację i że moja oferta ma więcej minut niż On mi przedstawił. kolejna rzecz która mnie zadziwiła to fakt iż cena telefonu u Pana, który dzwonił w środę wynosiła 59zł, u Pana, który dzwonił w piątek 13.07 już tylko 3zł.Jednak największe oburzenie jest w tym, że do tej pory nie otrzymałam ani umowy, ani telefonu!!! a konsultant przeczytał mi warunki, na które się zgodziłam i powiedział, że telefon do siedmiu dni znajdzie się w moich rękach!!! Jestem baaardzo negatywnie nastawiona do tej sieci, a sfinalizowanie i przedłużenie umowy nie nastąpiło do dnia dzisiejszego!