Opinia użytkownika: Marcin_1205
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Miała być krótka wizyta w jednej małej sprawie, jednak mimo jedynie dwóch klientów przede mną okazało się, że na swoją kolejkę czekałem przeszło 40 minut. Nie rozumiem dlaczego mimo dwóch specjalnych "okienek kasowych" obydwie Panie przez cały czas mojego oczekiwania obsługiwały tylko po jednym kliencie. Trzecia Pani przy obsłudze typowo kredytowej również była zajęta. Rozumiem, że skoro jest większe zapotrzebowanie na kredyty, pożyczki itd to jedna z Pań może pomóc w obsłudze, ale przynajmniej jedna osoba powinna być na bieżąco przygotowana do obsługi tzw. szybkich klientów, czyli wpłaty, wypłaty itp. Gdyby nie fakt, że Pani do której trafiłem była bardzo kompetentną i miłą osobą moja obserwacja byłaby zdecydowanie negatywna.