Opinia użytkownika: Wioleta_146
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Problemem tej sieci nie jest niekompetentna obsluga tylko po prostu jest jej brak. Ci ludzie choćby chcieli pomóc to nie mają takiej mozliwośći. Sama niejednokrotnie widzialem jak byli ganiani przez dyrekcję.Krawaciarze każą im ustawiać palety, ale nie zastanowią się, że my klienci w ten sposób jesteśmy zaniedbani, ponieważ ci ludzie aby nie stracić pracy "malują trawę na zielono". W ten sposób jedyne dwie osoby na dzale w natłoku obowiązków nie zajmują się obslugą. Asortyment i promocje są naprawdę atrakcyjne, jednak co z tego jeśli chcę kupć podlogę za 250zl za m2, a nie ma komu wytlumaczyć mi jak ją należy ukladać i jakie ma wlaściwości. Zarząd firmy Obi lekceważy klientów pozwalając aby w marketach była tak mała liczba obslugi.