Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy dotrzymania deklarowanego terminu wysyłki złożonego zamówienia w sklepie internetowym yves rcoher. Skuszona super okazją w dniu 28.06 złożyłam zamówienie w sklepie internetowym yves rcoher i skorzystałam z kodu rabatowego jaki otrzymałam na e-maila. Na podany e-mail przyszła mi potwierdzenie złożonego zamówienia wraz z informacją, że realizacja zamówienia to 2- 4 dni robocze +plus czas dostarczenia. Przygotowałam sobie w gotówce kwotę do zapłaty ponieważ paczka była za zaliczeniem pocztowym i pozostało czekać. Deklarowany czas minął. Był już 9 lipca zaczynałam się zastanawiać czy paczka gdzieś nie zaginęła? W dniu 9 wysłałam e-maial z zapytaniem i okazało się, ze już na dniach zostanie wysłana i rzeczywiście, została wysłana w dniu 10 .07 a była w Krakowie w dniu 11.07. Zastanawiam się czemu jednak nie przyszła informacja o opóźnieniu na e-maila i czy przypadkiem w sezonie urlopowym moje zamówienie nie zostało zrealizowane dopiero po upomnieniu się. Na e-mala odpowiedziano mi bardzo szybko dlatego aż 1 pkt.