Opinia użytkownika: Silentia
Dotycząca firmy: Bricomarche
Treść opinii: Wybraliśmy się z mężem do Bricomarche. Obsługa sklepu prawie nie istnieje - aby się czegoś dowiedzieć na temat wybranego towaru, należy szukać po całym sklepie pracownika odpowiedzialnego za dział, co zajmuje często kilkanaście minut.Na półkach zalegają resztki asortymentu - brak informacji na ten temat. Dla przykładu - chcemy kupić płytki podłogowe. Wybieramy 3 wzory, wezwany doradca klienta znudzonym głosem oznajmia, że z płytek, które wybraliśmy, pozostało po kilka paczek, po czym natychmiast odchodzi. Pod towarem na półkach brakuje cen. W sumie to mały kłopot, bo każdy szanujący się sklep samoobsługowy ma zainstalowane czytniki kodów kreskowych. Niestety, dwa znalezione przez nas urządzenia okazały się uszkodzone. Zniechęceni wychodzimy ze sklepu z pustymi rękami.