Opinia użytkownika: Kirenne
Dotycząca firmy: Cubus
Treść opinii: To co zwraca uwagę tuż przy wejściu do sklepu to fakt, że jest on dość przestronny. Każdy rodzaj odzież (damska, męska, czy dziecięca) ma swoje miejsce, co znacznie ułatawia poszukiwania. Ceny ubrań są takie jak zazwyczaj w tzw. sieciówkach. Akurat udało mi się natknąć na posezonowe obniżki w związku z czym ceny także były przystępne. Przymierzalnie zasługują na plus za swoją przestronność i komfort. Jest także tutaj druga strona medalu,a mianowicie duża ilość kurzu unosząca się w pomieszczeniu. Raczej nie zwracam uwagi na takie rzeczy, natomiast tutaj było to uciążliwe do tego stopnia, że aż kręciło w nosie. Po wyjściu z przymierzalni ubrania można było odwiesić na wieszak lub położyć na małym stoliku. Będąc w sklepie około 20 minut nie rzuciła mi się w oczy żadna osoba z personelu. Wśród swetrów leżących na stoliku sama szukałam odpowiednich rozmiarów. Dopiero po ich przymierzeniu obok przymierzalni pojawiła się jedna Pani, która mnie przywitała w sklepie i uporządkowała pozostawione przez inne klientki rzeczy. Później od razu udałam się do kasy. Co ciekawe była ona ustawiona centralnie na środku sklepu. Utoworzyła się niewielka kolejka. W międzyczasie zauważyłam, że w sklepie są tylko dwie Panie z obsługi. Nie mają one specjalnych strojuów, jedynie do ubrań przyczepione dość duże znaczki z logo firmy. Jedna zajmowała się porządkowaniem rzeczy, druga w tym czasie obsługiwała klientki przy kasie. Co do samej już finalizacji zakupu wszystko przebiegło bez zarzutu. Pani miła i uśmiechnięta. Mimo że w międzyczasie jedną z klientek była jej znajoma po zamienieniu kilku słów od razu przeszła do obsłużenia klilentki, która w tym czasie podeszła.