Opinia użytkownika: Katarzyna_447
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Udałam się do mojego banku by dokonać wpłaty w kasie. Po wejściu poczułam działającą klimatyzację. Było sporo klientów, więc ustawiłam się w kolejce. Ponieważ byłam z dzieckiem w wózku zaraz zainteresowała się mną pani, ale ponieważ miałam do przeprowadzenia transakcję gotówkową, więc musiałam postać w kolejce. Gdy zwolniło się miejsce przy okienku zostałam przepuszczona przez jednego z panów. Było mi bardzo miło, bo już się obawiałam, że dziecko nie da mi załatwić spokojnie moich spraw. Pani w okienku zapytała w jakim celu przyszłam. Poprosiła mnie o dowód osobisty. Stwierdziła, że musi mój dowód zeskanować bo teraz muszą mieć wszystkie dokumenty weryfikacyjne klientów w formie elektronicznej. Uaktualniłyśmy tez moje dane. Przyjęła ode mnie wpłatę i wydała potwierdzenie. Zapytała czy mam jeszcze jakieś pytania. Zapytałam o produkt Dobre Konto. Pani wyjaśniła mi szczegóły i niuanse jak to by się miało do mojej sytuacji i produktów, które posiadam. Na koniec życzyła mi udanego spaceru z dzieckiem. Wyszłam w pełni doinformowana. Bardzo miła i grzeczna obsługa, nastawiona na klienta.