Opinia użytkownika: rypkarz
Dotycząca firmy: AXA
Treść opinii: 18.07.2012r. o godz. 8:30 przeprowadzona została rozmowa z konsultantką firmy "AXA", która była odpowiedzią na wysłany tego samego dnia o godz. 7:40 formularz zgłoszeniowy.Konsultantka przedstawiła się. Telefon wykonany został z numeru komórkowego (222038639).Pierwszą informacją, którą chciała zdobyć przedstawicielka firmy była informacja jakim ubezpieczeniem jestem zainteresowany. Dodała także, że w ofercie do wykupienia są różne polisy np. polisa na życie w przypadku śmierci, inwalidztwa, pobytu w szpitalu, choroby itd....Wszelkie pytania natomiast na temat innej oferty lub szczegółów którejś z nich kwitowane były stwierdzeniem, że ona nie udziela takich informacji, prosi o dane i na indywidualnym spotkaniu z konsultantem będzie można się wszytkeigo dowiedzieć, a także od razu podpisać umowę.Do podpisania umowy potrzebny jest wyłącznie dowód osobisty!Nawet dowiedzenie się o koszcie jakiekolwiek ubezpieczenia, czy procedurze podjęcia umowy wymaga spotkania się z konsultantem.Przebieg krótkiej rozmowy, trwającej zaledwie niespełna 5min., sprawiał wrażeniem, jakby konsultantka nie chciała, lub nie potrafiła odpowiedzieć na moje pytania.Jakość połączenia jednak była bardzo dobra, bez żadnych zakłóceń i hałasów w tle.Nie zostałem zachęcony do wykupienia ubezpieczenia w firmie "AXA".