Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mFinanse
Treść opinii: jestem klientka mbanku od wielu lat.jak tylko pojawili sie na rynku" przenioslam" swoje konto do mbanku.do tej pory ich obsluga wydawal sie dosc kompetentna(nie liczac jedengo razu,kiedy to jedna z pan na infolinii pomylila sobie pore dnia i zadzwonila do mnie rano a nie wieczorem na kiedy to sie umawialam z nia na telefon.a rodzaj wykonywanej wowczas pracy nie pozwalal mi na odebranie telefonu podczas pracy)tym razme okazalo sie,ze we wszelkich instytucjach pracuja tylko(albo az)ludzie....zmeczenie?frustracja sytuacja finansowa w polsce?nie wiem co ,ale cos na bank spowodowalo zle podejscie do klienta jednego z pracownikow rtego banku...szkoda.do 3 razy sztuka.nastepnym razem jak ktos z banku podejdzie do mnie w taki sposob to niekoniecznie bede sie zastanawiac nad zmiana miejsca przechowywania moich pieniedzyu...skarpeta?;)w dodatku nie podoba mi sie kwstia wprowadzenia oplaty za karte...