Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: W tym konkretnym dniu udałam się tylko do działu obsługi klienta, bowiem potrzebowałam odebrać fakturę za zakup dokonany kilka dni wcześniej. Godziny popołudniowe, nie ma dużo osób w sklepie,przed sklepem wystawione aktualne promocje typu ogród, zabawki dla dzieci do ogrodu, baseny. Dokładnie opisane cenami, parametrami. Po wejściu do sklepu kieruję się do działu obsługi, gdzie dwie pracownice wykonują swoje czynności służbowe. Czekam chwilkę, jedna z pań coś tam w komputerze zapisuje, dopiero po jakiś dwóch minutach słyszę słucham. Informuję, iż na podstawie paragonu zakupu chciałam prosić fakturę. Pani sprawdza, czy nie przekroczyłam 7 dni od daty zakupu, prosi o dane. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie jedna rzecz: głośna procedura już po wpisaniu do komputera powtarzania przez pracownika podanych danych klienta jest nie do przyjęcia. Wszyscy obok słyszą co Pan x kupił, na jaką kwotę i przede wszystkim mamy jego dane. Można to zrobić troszkę ciszej, poprosić o wpisanie na kartce, sprawdzić, czy wcześniej była brana faktura lub po prostu wydrukować i poprosić o sprawdzenie. Za mną kolejna osoba przyszła w tej samej sprawie, z tym, że prosiła, by na fakturze nie znalazła się jedna konkretna pozycja. Nie było dla mnie miło słuchać z konieczności, jak Pan podawał dane i co konkretnie prosił, jak uzyskałam informacje na jaką kwotę dokonał zakupów. Jest to chyba jedyne miejsce, z którym się do tej pory spotkałam, gdzie procedura wyżej opisana, a raczej sposób jej przeprowadzania jest po prostu drażniący. Winno być trochę ciszej lub dyskretniej, to taka moja rada. Fakturę otrzymałam w miarę szybko, moją obsługę na chwilę przerwał inny klient, który poinformował, że idzie po inny rodzaj farby a ten przed chwilą kupiony za chwilę zwróci tutaj i wymieni. Pani przytaknęła, wzięła od pana wiaderko z farbą. Powinna jednak przeprosić, że na chwilę czymś innym się zajmie ewentualnie uprzedzić tego pana, by poczekał w kolejce /tutaj wypadałoby głośno to wypowiedzieć/.