Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Zajrzałam do salonu sieci Play w Kauflandzie, żeby zobaczyć ofertę smartfonów. Po wejściu zostałam miło przywitana przez sprzedawcę (z identyfikatorem Kierownik sklepu), który z uśmiechem zapytał w czym może mi pomóc. pracownik zapytał do czego będzie mi służyć telefon i po wysłuchaniu moich potrzeb przedstawił mi 2 modele smartfonów, które bardzo szczegółowo omówił. Sprzedawca pokazał mi jak działają różne aplikacje w telefonie na przykładzie swojego własnego smartfona i zachęcał do wybrania telefonu pod kątem moich potrzeb, a nie marki telefonu. Pracownik przedstawił mi również ofertę planów telefonicznych w Play i odniósł się do moich potrzeb oraz porównał koszty abonamentu w Play i u mojego obecnego operatora i wskazywał na atuty oferty Play. Pracownik posiadał dużą wiedzę i widać było, że zna się na nowościach technologicznych i wie o czym mówi. Sprzedawca poświecił mi dużo czasu na prezentację telefonów i oferty i nie okazywał zniecierpliwienia.