Opinia użytkownika: Bożena_177
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Bank usytuowany jest w niedużym, ale czystym i sprawiającym dobre wrażenie pomieszczeniu. Personel ubrany zgodnie z wymogami firmy wzbudza zaufanie swoim wyglądem. Pracownicy są rzeczowi i cierpliwi w stosunku do klientów banku. Posiadają wiedzę merytoryczną i starają się jasno przedstawić klientom zasady oferowanych produktów bankowych. Wystrój lokalu dopełniają oferty i reklamy produktów bankowych. Dla oczekujących klientów przygotowano wygodne krzesła.Placówka sprawia bardzo dobre wrażenie, aczkolwiek czasem czas oczekiwania wydłuża się, gdy załatwiani są klienci ,którym przedstawia się warunki oferowanych produktów. Myślę że wyznaczenie jednego stanowiska ,które nie załatwiałoby lokat i zawierania umów o pożyczki usprawniłoby obsługę ( zmniejszyło czas oczekiwania klientów załatwiających mniej czasochłonne sprawy.