Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Agacia

Dotycząca firmy: H&M

Treść opinii: Wybrałam się do tego H&Mu, ponieważ kilka dni wcześniej otrzymałam bon o bardzo ograniczonej dacie ważności. Pomysł na zmuszenie klienta do sięgnięcia do portfela oklepany jak mało który, ale jednak skuteczny. Sklep mieści się w centrum handlowym, więc nie ma po co oceniać czystości wejścia i szyb. Mogę za to przyznać, że wszystko, co znajdowało się wewnątrz sklepu było bardzo estetycznie ułożone mimo dość dużego ruchu. Tu duży plus dla obsługi, która nadążała z układaniem i odwieszaniem ubrań rozniesionych przez klientów.Układ sklepu był bardzo przyjazny - wszystko tematycznie, kolekcje dla dzieci i dla panów zostały wyraźnie oddzielone od kolekcji damskiej. Akcesoria, które były celem mojej wizyty, co niespotykane, również były ładnie poukładanie. Wyjątkowo pozytywnym aspektem było też to, że nie brakowało asortymentu i dostępna była pełna rozmiarówka.Kolejka do kasy była dość długa, ale obsługa szła bardzo sprawnie i nie czekałam dłużej niż 5-10 minut. Obsługujący mnie kasjer był bardzo sympatyczny, chociaż jego styl i sposób prowadzenia rozmowy był lekko sztuczny i przerysowany. Jego wiedza pozostawiała nieco do życzenia, ponieważ jeden z kupowanych przeze mnie produktów był przeceniony o połowę, o czym pracownik nie wiedział. Dopiero po otrzymaniu paragonu (kupowałam kilka rzeczy) zwróciłam uwagę na to, że zniżka nie została uwzględniona mimo czerwonego, charakterystycznego oznaczenia cenowego na metce. Tu jednak pracownik okazał się bardzo pomocny i życzliwy i bez wahania, nienagannie przeprowadził procedurę zwrotu (płaciłam kartą, więc nie było to zwykłe wypłacenie gotówki - sam proces mógłby sprawić pracownikowi kłopot), po czym przeprosił mnie za swój błąd.Jeśli miałabym porównać ten sklep do innych H&M w Warszawie, wypada on zdecydowanie lepiej.